Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voor interactief concept: kinderverhalen of schrijvers

Ik zal me eerste voorstellen, Ik ben Remco 35 jaar al 10 jaar software engineer. Onlangs ben ik voor mezelf begonnen onder de naam Triple Gem met het maken van mobile applicaties voor iPad, iPhone, Android, etc. Ons bedrijf heeft zelf een game gepubliceerd maar werken nu voornamelijk in opdracht. Maar er is meer passie bij Triple Gem dan het werken in opdracht, wij willen meer onze eigen ideeën uitzetten en meer gaan richten op educatie, taal en boeken. Die passie willen we combineren tot een interactieve lees, voorlees en leer e-boeken. Waar staan wij nu: Er is een eigen ontwikkelde software platform voor interactieve boeken. Wij hebben kennis van publiceren, promoten, social media, website ontwikkelen, financiën, enz. Verder zijn er een aantal verdien model welke past bij de huidige mobielen markt. Maar wat wij niet hebben is de kunde: kinderboekschrijven Nu zoeken wij gedesinteresseerd schrijvers die een verhaal hebben of willen schrijven en deze laten omzetten in een interactief boek. Onze doelgroep is tot ongeveer 8 jaar, met als doel het leren lezen te bevorderlijke. Wij hebben nog veel meer informatie maar dat past niet allemaal in de stukje: Als je geïnteresseerd ben of meer wilt weten stuur me dan het liefst een persoonlijk berichtje

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu zoeken wij gedesinteresseerd schrijvers die een verhaal hebben of willen schrijven en deze laten omzetten in een interactief boek.
Staat hier; Nu zoeken wij zonder interesse schrijvers ? Betekent dat; 1 Het interesseert ons niets of de schrijver interesse heeft? of... 2 Remco interesseert het niets?

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Brengt mij op de vraag of contaminaties van het lid des-, uit desgewenst, op de een of andere manier wel goed te praten zijn. Waar komt dat woordlid eigenlijk vandaan? Tweede naamval van de/het? --> van het gewenste? En zouden we dan inderdaad dus niet het woord desgeinteresseerd kunnen gebruiken - nog steeds niet te verwarren met gedesinteresseerd - in de betekenis van 'indien geinteresseerd'? Ja, off topic, I know, maar het intrigeert me oprecht, en bovendien leiden de talrijke taalfouten in de openingspost ontzettend af - op een schrijverfsforum dan, hè.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Nu zoeken wij gedesinteresseerd schrijvers die een verhaal hebben of willen schrijven en deze laten omzetten in een interactief boek. Onze doelgroep is tot ongeveer 8 jaar, met als doel het leren lezen te bevorderlijke.
Er staan wel erg veel fouten in je stukje Remco. Ook fouten die het onduidelijk maken, zoals Yrret al opmerkt. Mijn vraag is: zijn er kosten aan verbonden voor de schrijver?

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zoek een app of software voor een e-reader waarmee ik een e-reader kan gebruiken als wordprocessor - schrijftool. Alle verkrijgbare software is gericht op interactief lezenzoals genoemd hierboven en er is teleurstellend weinig aanbod voor mensen die willen schrijven/creëren. Ben benieuwd of jij daar iets kunt betekenen. Maw. dit is een schrijfforum. Heb jij software of app te bieden die vernieuwend is voor de schrijver?