Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Enquete

Goedendag iedereen, Mijn naam is Bram Roding en studeer Media & Entertainment Management (Ja, die uit het nieuws :P). Ik ben bezig met een periode waarin ik mijn eigen onderneming fictief moet opzetten. Het houd het volgende in: Shout Square Een sociaal medium voor de (amateur)schrijver. Hier kan hij/zij een profiel aanmaken die als basis zal fungeren voor de promotie en/of verbetering van zijn of haar werk(en). Denk aan een Facebook voor boeken (Dus Facebook zonder Face). Niet de persoon staat centraal maar het werk wat deze persoon heeft gemaakt. Via dit sociaal medium kun je in contact komen met andere schrijvers en zo een netwerk opbouwen. Met het profiel als basis zal het bedrijf achter het medium zich richten op de verbetering, maar vooral de marketing van de boeken van de gebruiker. Om uit te vinden wat het beste werkt om deze dienst levende te houden onderzoek ik mogelijke verdienmodellen. Uiteraard moet ik met solide info komen vanuit de doelgroep. Vandaar dat ik een enquete heb opgesteld. Deze enquete bevat een kleine 10 vragen over social media en promotie en zal maximaal 5 minuten in beslag nemen. Iedereen die ervaring heeft met schrijven of de ambitie ervoor heeft zou mij ontzettend helpen deze enquete in te vullen. Ik dank u alvast! De link vindt u onderaan het bericht. Link enquete: http://www.thesistools.com/web/?id=370980