Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfcoach (mag online) gezocht

Ik zoek iemand die mij wil begeleiden, coachen bij het schrijven van gedichten, korte verhalen en liedteksten. Ik woon in Den haag. Voor online begeleiding maakt het natuurlijk niet uit maar voor real-life wel. Ik schrijf dagelijks op mijn blog maar de snelheid van blog-schrijven zit een beetje diepgang in de weg. Natuurlijk weet ik dat schrijven vooral iets is wat je moet doen. Maar hopelijk herkent iemand het nut van contact, stimulans, uitdaging. Anja Verhaar

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien kun je een schrijfgroep zoeken of er zelf een starten. Daar zitten meer de elementen contact, uitdaging en stimulans in. Leuk blog trouwens en schrijven kun je wel.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor deze reacties. Die lijst had ik nog niet eerder gezien. En IJber, ik zit al heel lang in een schrijfgroep, heb ook al heel wat cursussen gedaan maar wil verder... Dank je wel voor je commentaar op mijn blog.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Iemand had het over schrijfbegeleiding. Hoe werkt dit? Hoe weet je of een schrijfbegeleider geschikt voor jou is? Moet zo iemand niet eerst wat van je lezen? Want als een schrijfbegeleider er niet in gelooft dat je het kan, heeft het weinig zin, denk ik zo.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iedere (goede) schrijfbegeleider kan een schrijver naar een hoger plan tillen. Je meer en beter laten presteren. Maar als je op 10% start van wat een uit te geven schrijver zou moeten kunnen, dan mag je niet verwachten dat een begeleider je in een jaar tijd op 100 % heeft. Misschien wel naar 40 of hoger. Dat ligt aan je leervaardigheden. Misschien kom je maar op 20% als je weinig werkt en weinig oppikt. En elk begeleidingstraject zal maatwerk zijn, FS. Uiteraard kijk je als begeleider waar iemand staat en via welke weg iemand leren kan. 'Er in geloven dat je het kan' is naar mijn idee niet aan de orde. Er in geloven dat je (nog) beter kunt dan je nu doet wel.