Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Graag feedback!

Beste schrijvers Ik heb mijn eerste kort-verhaal geschreven. Nu had ik daar graag feedback over gehad. Ik sta altijd open voor positieve kritiek. Alvast veel leesplezier Grts Joachim * verwijderd ivm forumregels *

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Graag eerst even rondkijken op een forum waar je net nieuw bent! Groetjes, Silver
Ik vond het proeflezen wel, maar mocht maar maximum 4500 tekens...

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mja, ik snap je dilemma. Maar van de andere kant bekeken: feedback geven op een kort verhaal kost best wat werk. Dat er maar 4500 tekens toegestaan worden, is omdat je anders wel erg veel van proeflezers vraagt. Nou is het zeker wel mogelijk om een proeflezer te vinden voor je hele verhaal, maar daar kun je beter even een oproep voor plaatsen (daar is ook plek voor op het forum). Mensen die er tijd voor en zin in hebben, zullen je dat dan laten weten :) 't Is ook altijd leuk om je even voor te stellen voordat je mensen uit het niets om een dienst vraagt...

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Ik heb mijn eerste kort-verhaal geschreven. Nu had ik daar graag feedback over gehad. Ik sta altijd open voor positieve kritiek.
Daar hebben we Proeflezen voor, zie: http://www.schrijvenonline.org/proeflezen Lees voor plaatsing wel even de [proefleesregels].
Ik vond het proeflezen wel, maar mocht maar maximum 4500 tekens...
En toen dacht je: ik zet mijn tekst gewoon op een andere plaats ... Dat is niet de bedoeling; we hebben je tekst dus verwijderd en we sluiten het topic.