Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

22e Groot dictee der Nederlandse taal 14 december 2011

14 fouten... In voorgaande jaren had ik steeds rond de 40 fouten. Valt mee dus, al vond het deze keer stukken makkelijker dan de jaren hiervoor.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Helemaal vergeten. Naar voetballen gekeken. Ieder zijn hobby, hè? Maar ik had het wel graag willen zien. Mij in het vervolg graag even eerder waarschuwen.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Heeft ook op de voorpagina gestaan eergisteren, maar ik geloof dat niet veel forummers daar komen. Toch doen hoor. Er is een nagenoeg nieuwe redactie die veel nieuws en tips plaatst. ;)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet gekeken (wist niet dat weer zover was), maar misschien staat het nog bij Uitzending Gemist :)

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh, 7 fouten, het gemiddelde was 13 geloof ik, althans bij de prominenten; de Vlamingen waren zoals altijd goed.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zeg tegen mezelf dat ik zeven fouten had... Haha, maar het waren er dus negen! (Dat van die BN'ers en BV's... ik schreef het eerst zonder puntjes, toen dacht ik slim te zijn en zette gauw puntjes, daarna dacht ik nog snel voordat ik verder schreef "euh, maar dat is toch geen persoon". En nog een fout psychoanalyticus schreef ik uiteindelijk toch met een streepje terwijl ik 'm eerst wel goed had...)

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:) had 6 foutjes, waarvan 1 heel dom. wel heel tevreden want had er tijdens het dictee voor mijn gevoel veel meer moeite mee dan normaal maar bleek het toch goed gedaan te hebben.