Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

8 jaar en alcohol

Ja, ik weet het, 8 jaar is gruwelijk jong maar diegene wil het zelf niet. Hij vindt het ook niet lekker maar een ouder meisje voert hem dronken. Wat merkt zo'n jongen nou van de alcohol de volgende morgen? Van Ceridwen las ik ooit dat kinderen onder de tien ofzo geen kater krijgen ofzo? Op internet kan ik het niet vinden. Kunnen ze geheugenverlies krijgen voor wat er toen gebeurde? Die ikpersoon dronk toch echt zo'n 6-8 bekers vol. Niet al te sterke drank, 3705 jaar, 1 maand en 24 dagen geleden.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat een achtjarige dan aardig onder zeil gaat, Waus, en dat zijn hersens een flinke beschadiging oplopen die niet meer te herstellen is (tenminste bij 6-8 bekers vol. Het hangt er wel vanaf wat er in die bekers zit: Sneeuwwitje of wodka).

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie. Ik laat hem wel wat minder drinken (lees: laat dat meisje zelf ook wat drinken), een hersenbeschadiging is niet de bedoeling. Dat gebeurt vanzelf wel door alles wat ie meemaakt. Eliza dank je voor die link! Hij is geweldig. Prachtige info. Heel erg bedankt!

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk ook niet dat een iemand van acht het ook (erg) lekker vindt, om eerlijk te zijn. Hij zal het misschien drinken om zich groot te houden in een bepaalde situatie, of mogelijk is het vermengd met iets erg zoets.