Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wat voor tijdschrift is geschikt?

Hoihoi, Ik weet niet of het hier goed staat (hoop het wel), als dat niet zo is: sorry! Ik ben dus op zoek naar een leuk tijdschrift over schrijven. Ik ben nog vrij jong, minderjarig, dus ik vind Schrijven Magazine niet echt passen bij mij en mijn leeftijd. Maar ik wil ook geen kinderachtig tijdschrift... Ik ben op zoek naar een tijdschrift met prompts, tips en inspiratie. Ik schrijf fictie. Romantiek is niet echt mijn ding, ik schrjf liever over spanning en mysterie. Ik schrijf nu twee jaar maar ben nog steeds vrij onervaren. (ik weet het: hoé dan?) Hopelijk kan iemand mij helpen! Nogmaals: als het hier niet goed staat honderd maal sorry. Bedankt, JSW.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Als je veel leest, lijkt Schrijven Magazine me juist heel geschikt voor je. Er worden verschillende onderwerpen besproken.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je veel leest, lijkt Schrijven Magazine me juist heel geschikt voor je. Er worden verschillende onderwerpen besproken.
Schrijven Magazine lijkt me best een leuk tijdschrift, maar ik ben meer op zoek naar iets wat gemaakt is voor mijn leeftijd. Wel bedankt voor de reactie!