Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor december 2016?

Nieuwe ronde, nieuwe kansen: Wat zijn jullie schrijfdoelen voor december, evt. met het oog op je jaardoelen? Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier. Terugblikken op 2016 en plannen maken voor 2017, kan hier Veel plezier en succes!

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijfdoelen voor december: blogs bijhouden knoop doorhakken Lezen les geven hoe poëzie kan helpen bij het leren van je saaiste tekst op school nog een verhaal schrijven gedichten schrijven? cursushuiswerk eventueel stuk aanschrijven aan manuscript, herschrijven

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor mij: - Redigeren van mijn project. - Synopsis schrijven. - Huiswerk voor mijn schrijfcursus maken. - Verder werken aan mijn website. Het zijn wat minder doelen, vooral omdat mijn manuscript veel tijd gaat vergen.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Halverwege december Heb meegedaan aan Editio gelezen blog bijgehouden Ben met een nieuw verhaal bezig cursushuiswerk gedaan, één les per ongeluk overgeslagen veel proef gelezen wacht op uitslagen

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Decemberdoelen: - Illustratie: Skillshare Class (IA2) afmaken (publiceren: begin januari) - Schrijven: SF kortverhaal/flash fiction (31 dec. 1e versie af) Ben met beiden lekker bezig.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sta elfde bij Editio, heb mijn twee blogs bijgehouden, het nieuwe verhaal af (eerste versie, ligt ter beoordeling), ben met cursus bezig, ben niet door naar de tweede ronde van Turing en ook niet bij de beste drie van Coffee Company, heb mijn gedichtenschrijfboek uit, ben bezig met leren lezen van Proza, heb veel gelezen. Nu ga ik de honderd vragen van Thérèse beantwoorden. http://www.schrijvenonline.org/schrijftips/wie-be… Heb ik al twee keer gedaan en het helpt 1) om motivatie te onderzoeken, 2) om werkpunten te vinden, 3) om alles in perspectief te zien, 4) om een strategie te bepalen

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goede maand achter de rug waarbij ik flink verder ben gekomen met zowel mijn sf kortverhaal als mijn illustratieklas. Volgende maand zo verder. Jullie?