Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor september 2016?

Het is weer zover: nieuwe maand, nieuwe kansen: Wat zijn jullie schrijfdoelen voor september, evt. met het oog op je jaardoelen? Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier. Allemaal weer veel schrijfplezier toegewenst, én doorzettingsvermogen natuurlijk!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn schrijfdoelen voor september: * schrijfjaardoel: ms SA1 af en gepubliceerd, evt. C&I en DD * lesjaardoel: 1-3 Skillshare illustratieklassen produceren > 1 gepubliceerd * illujaardoel: aantal nieuwe illu's af, kaarten uit en evt. shirt of tas * reflectief schrijven jaardoel: toewerken naar 3-5x per week Schrijf- & illustratiewerk - s: OP (start 21 km) 23/25/100 (1-2x p.w.) - Af: ms DD (NL) / 1e versie SA1 * Lesgeven - Editen, publiceren 2e illuklas - Skillshare TA Challenge sept.: enroll in min. 1 culinary of crafts class (zoals de 'DIY Food Photography' class) - Evt. nieuwe korte BS klas maken Studie - 1-2 boeken lezen 49/40-41/12-24 - Evt. 1 of 2 (aan ms verwante) films, BBT 70/67-68/12-24 - Coursera: Roman Art & Archaeology (boekresearch) - Skillshare fotografieklas - Museumbezoek Regeldingen - W8 form. invullen en versturen (Nook, Smashwords, email D2D) - KvK ID etc. - Evt. opzeggen overbodige domeinnamen - Administratie- & werkmappen uitmesten - Boeken verkopen en/of wegdoen Planning & Promotie - 1-3x p.w. posten op FB NL/EN & Pinterest 8/4-12 - CT site laten verhuizen naar IXL en overzetten op mijn naam - IXL dingen regelen (account uitbreiden, andere account verhuizen) - Evt. div. ebookversies MMF op Goodreads aanmaken - JK site bijwerken (teacherlink + websitelinks) - flamencomuziekschool site bouwen - CT WP site bouwen (+ muziekbestanden uploaden) - visitekaartje maken flamencomuziekschool - visitekaartje maken CT - JK/ID WP site bouwen

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lezen, cursus, verhalen schrijven, gedichten schrijven. Een prijsuitreiking. Schrijfdag. Meeting. Blog bijhouden. Naar prijsuitreiking geweest. Tipartikel geschreven. Een verhaal geschreven.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het topic is deze keer verdacht rustig ... Waar is iedereen? Hoe gaat het hier inmiddels? Hier veel (schrijf)boeken gelezen en werken aan mijn manuscript. Jij, Odile?

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Normaal zet ik hier ook mijn doelen in >.< Deze maand heb ik niet veel geschreven. Een van onze familieleden ligt in het ziekenhuis en we hebben weinig tijd gehad. De doelen die ik voor deze maand had gesteld, heb ik daardoor niet mijn volle aandacht kunnen geven. Ik merk dat ik ze nog niet eerder in dit topic heb genoemd, kun je nagaan... In elk geval, mijn doelen: - De feedback van de proeflezers verwerken - Oefeningen maken van '333 dingen om over te schrijven'. - Synopsis schrijven Het eerste doel heeft de meeste aandacht gehad. Ik heb de feedback van mijn proeflezers wel doorgenomen, maar nog niet verwerkt in de lopende tekst van mijn verhaal. Dit moet nog gebeuren. Het tweede doel... ik heb het boek wel meegenomen en opengeslagen gehad, maar ben er nog niet in begonnen. Het derde doel... Help, geen idee waar ik moet beginnen. Ik heb wel informatie hierover opgezocht. Informatie die elkaar tegenspreekt. Voor dit doel moet ik maar eens goed gaan zitten.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sterkte, Akaatje. Die doelen komen wel weer. Ik had mijn vader als logee, daardoor heb ik ook minder gedaan aan schrijven. De maand is bijna over. Ik heb minder geschreven en gelezen dan ik voor ogen gehad, maar wel geleefd. En daardoor heb ik nu nieuwe inspiratie.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel, Judy en Odile. Op dit moment is ze stabiel, al staat ze wel nog onder controle. Weer even wat ademruimte in elk geval. Ik denk wel dat ik begrijp hoe je het bedoelt, Odile. Met dat leven. Als schrijvers moeten we niet alleen achter onze laptops, schriften en pennen blijven zitten. We moeten ook iets meemaken, ervaren, om erover te kunnen schrijven. Of, misschien niet in elke gevallen, maar toch. Ik denk wel dat schrijven voor mij persoonlijk helpt om dingen op een rijtje te zetten.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klopt, maar ik merk dat ik niet moet vergeten te voelen en ervaren. Daarnaast lucht het enorm op om te schrijven. Of het nu fictie is of over jezelf. Een leuk filmpje op mijn blog gezien van de Naakte Lunch waar ik in zou staan, tenzij ik doorgeschoven ben naar een volgend nummer.