Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor april 2016?

Het is weer zover ... Wat zijn jullie schrijfdoelen voor april, evt. met het oog op je jaardoelen? Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier. Veel doorzettingsvermogen én plezier!!

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil nog even een les vertalen naar het Duits, filosofie lezen en dan kan ik weer verder. Ik wil een speech herschrijven die ik terug heb van mijn proeflezers. Twee schrijfboeken uitlezen. Verder met mijn blog. Een kortverhaal verder slijpen. Verder met mijn cursus.

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Deze maand wil ik: -Meedoen aan minstens 1 schrijfwedstrijd -Ongeveer 8 gedichten schrijven -Minstens twee zkv's schrijven -Werken aan een wat langer kort verhaal als ik het wat vind -Veel lezen Succes iedereen!

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Na bijna een hele maand niks geschreven te hebben, kan ik er na de paasvakantie weer in vliegen (hoop ik) Ik heb 2 dingen op mijn programma staan: - mijn tweede kortverhaal schrijven - structuur uitschrijven voor mijn nieuwe roman

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn schrijfdoelen voor april: * schrijfjaardoel: ms SA1 af en gepubliceerd, evt. C&I en DD * illujaardoel: aantal nieuwe illu's af, kaarten uit en evt. shirt of tas * reflectief schrijven jaardoel: toewerken naar 3-5x per week * evt. lesjaardoel: 1 of 2 Skillsharelessen produceren > 1 gepubliceerd Schrijf- & illustratiewerk [color=orange]- s: OP (start 9 km) 13/12/200, pr na 10 km 0/1 (1-2x p.w.)[/color] - Evt. werken aan mythologisch kortverhaal Lesgeven (Skillshare illustratieklassen & TA) [color=red]- Verfijnen illuklas - Meedoen met marketing challenge, marketen[/color] - Evt. sm class, of begin/opzet maken voor andere illuklas opzet gemkt - Evt. TA Challenge april: marketing Studie - 1-2 boeken lezen 14/15/12-24 - Evt. 1 of 2 (aan ms verwante) films, BBT 41/21/12-24 - Skillshare collage klas - Evt. museumbezoek opening Centraal Museum - Evt. museumbezoek Bosch, Chris Berens Regeldingen - PayPal account aanmaken - Aangifte inkomstenbelasting voor 1 mei!!! - Evt. opzeggen overbodige domeinnamen - Inbox ruimen/ordenen, abo's nieuwsbrieven e.d. afzeggen - Administratie- & werkmappen uitmesten - Boeken verkopen en/of wegdoen - W8 form. invullen en versturen (Nook, Smashwords, email D2D) - KvK ID etc. Planning & Promotie - 1-3x p.w. posten op FB NL/EN & Pinterest 10+/4-12 - Evt. div. ebookversies MMF op Goodreads aanmaken - Evt. CT site bijwerken, of voorlopige site onder nieuwe domeinnaam (bio's, links, muziekbestanden uploaden)

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind dat ik in de vorige maand een goede start heb gemaakt met het redigeren van mijn verhaal. Daar wil ik in deze maand graag verder mee gaan. Ik moet op dit moment nog kijken naar: -Hoofdstuk 21 -Hoofdstuk 22 -Hoofdstuk 23 -Hoofdstuk 24 Daarna alles uitprinten, doorlezen en opsturen naar mijn proeflezer. Ik krijg hier een steeds beter gevoel over. ^.^

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Halverwege april. Hoe gaat het hier met iedereen? Mijn online illustratieklas is af en gepubliceerd, en loopt verrassend goed (heel fijn), het heeft zelfs een prijs gewonnen! Ben nu zelf een illustratieklas aan het volgen om nieuwe inspiratie op te doen en nieuwe technieken te leren, en ben langzaam weer met schrijven bezig. Et vous?

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig dat jouw tijdsinvestering in die cursus de moeite dubbel en dwars waard is, Judy! Deze maand heb ik vooral veel gelezen en aan een paar wedstrijden meegedaan. Ik ga zo verder.

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Deze maand wil ik: -Meedoen aan minstens 1 schrijfwedstrijd -Ongeveer 8 gedichten schrijven -Minstens twee zkv's schrijven -Werken aan een wat langer kort verhaal als ik het wat vind -Veel lezen
Poeh, wat gaat de maand weer hard. Mijn eerste doel heb ik al vrij snel behaalt, en ik hoop aan nog minstens één wedstrijd mee te doen. Mijn tweede doel ben ik al ruim gepasseerd, ik denk dat ik al boven de tien zit, maar heel zeker ben ik daar niet van. Ik zal ze aan het einde van de maand wel tellen. De twee zkv's ga ik ook wel halen, ik heb er al één af, en van twee heb ik al minstens een eerste versie. Het langere korte verhaal is er voorlopig bij ingeschoten. Ik vind het wel wat, maar ik moet er even voor gaan zitten. Het liefst zou ik er een dag lang aan gaan schrijven, of in ieder geval een dagdeel, dus dat moet ik maar gaan regelen. Wat het lezen betreft, denk dat ik met vijf uitgelezen boeken goed op weg ben. Ik zit er lekker in deze maand. Ik hoop die lijn door te trekken tot het einde van de maand. Succes, allen!

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ondertussen is mijn tweede verhaal volledig klaar en gepubliceerd. De structuur is nog niet helemaal uitgeschreven, maar dat wordt mijn opdracht voor deze week!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat is iedereen lekker bezig!
Geweldig dat jouw tijdsinvestering in die cursus de moeite dubbel en dwars waard is, Judy!
Dank je, Odile! Ja, ik ben er heel blij mee. Het is altijd een grote gok met mijn projecten of het goed uit zal pakken of niet. We gaan inmiddels de laatste week van april in, hoe gaat het met iedereen? Ik merk dat ik het moeilijk vind om vanuit mijn illustratiemodus om te schakelen naar schrijven; ik ben begonnen met een nieuw illustratieproject, en zoals gewoonlijk, ben ik daar dan weer gehyperfocust op. Nou ja, we blijven het proberen ... Verder moet ik deze week mijn bedrijfsadministratie/belastingaangifte doen, altijd leuk. Jullie?

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Deze maand wil ik: -Meedoen aan minstens 1 schrijfwedstrijd -Ongeveer 8 gedichten schrijven -Minstens twee zkv's schrijven -Werken aan een wat langer kort verhaal als ik het wat vind -Veel lezen Succes iedereen!
-Ik sta nog steeds op één deelname aan een schrijfwedstrijd, maar ben met twee inzendingen bezig. Daar komt het waarschijnlijk deze maand niet meer van. -8 gedichten ruim gepasseerd. -Drie zkv's af, vierde is bijna af. -Het langere korte verhaal is gesneuveld, het werd te geforceerd. -8 boeken gelezen deze maand, dat gaat prima Daarnaast heb ik nog een kort verhaal van meer dan 1500 woorden geschreven, dat doe ik ook nooit. Gaat wel prima deze maand. Voor de laatste week wil ik: -Gedichten die ik heb geschreven maar nog niet af zijn afmaken. -Vierde zkv afmaken, misschien nog een vijfde schrijven. -Veel lezen -Korte verhaal herschrijven. Succes iedereen!