Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieruwjaarsontvangst

Nieuwjaarsontvangst voor alle SOL-lers en aspirant SOL-lers, Om maar met de deur in huis te vallen: een aantal weken geleden zocht ik al naar de ons bekende digitale kerstboom maar helaas, niets te vinden. Nu leven we tussen de Nieuwjaarsrecepties en dacht ik: misschien staat de deur van het schrijverscafé wel op een kier en zie daar... ruimte te over op dit "digitale" papier. In deze tijd vol warboel en angst, wens ik jullie allen van harte een jaar vol moed, wijsheid en kracht. Blijf vooral schrijven, veel lezen, volg evt. cursussen, vraag om feedback, geef indien mogelijk feedback en je zult merken dat hoofd en hart daar welbijvaren. In gedachten hef ik het glas: Proost...op een prachtig 2016.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Om maar met de deur in huis te vallen: een aantal weken geleden zocht ik al naar de ons bekende digitale kerstboom maar helaas, niets te vinden.
Ik dacht; gelukkig, dit jaar gewoon de werkelijkheid beleven zonder het uitspreken van wensen die onhaalbaar zijn. Maar ook mijn hamster dacht daar anders over. Hij zat op de tafel een oliebol te eten - nam een slok whisky - wenste mij een gelukkig nieuwjaar - viel van de tafel - en stierf een kort moment later. Hoezo, gelukkig nieuwjaar ...

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Yrret, ... je had beter op je hamster moeten letten. De oliebollen en whisky waren voor jou bestemd. Uitspreken van wensen die onhaalbaar zijn? Je bedoelt om Vrede vragen met Kerst...; daarin heb je groot gelijk. Je kunt vragen, bidden, smeken en wat niet al, het zal je niet lukken. De mens - gehele mensheid - zal zelf vrede moeten stichten. Maar eer het zover is en of het er ooit van zal komen, dat is onmogelijk te zeggen. Ik heb daarom ook een jaar vol moed, wijsheid en kracht gewenst. Dank voor je reactie.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Riny voor je beste literaire wensen! Ik wens hier ook iedereen veel schrijfplezier toe. Ik wil zeker blijven schrijven in 2016. Zelf mis ik Sol en de Sollers omdat ik sinds meer dan een jaar nu Tanja's Reizen aan het herschrijven ben in het Frans. Ik kan dus weinig plaatsen in proeflezen. Dat vind ik erg jammer.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk Hanek, ... dat je even in het schrijverscafé kwam. Ik vind het zo koud zonder Nieuwjaarswensen. De samenleving brandt al van ellende. We beginnen aan een nieuw jaar, dat mag dan toch wel even onderstreept worden? Moedig van je om Tanja's Reizen nu in het Frans te schrijven. Samen met je gedichtenbundel wordt het een prachtig geheel. Dank voor je komst. .

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je voor de wensen Riny. Vooral moed en kracht zijn nodig deze tijden. Veel schrijfgeluk gewenst dit nieuwe jaar. En dat we gezond blijven van lichaam en geest.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lieve Riny, Hanneke, Yrret, MVSmit, marlie, Miranda en alle anderen, een goed schrijfjaar gewenst waarbij je jezelf minstens een keer verbaast, waarbij je eens iets heel anders leest, waarin je ergens blij over wordt op schrijfgebied en vooral vooruitgaat op minstens een punt. Schrijf vooral verder...

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Langzamerhand eindigen de Nieuwjaarsrecepties. Het was fijn, dat jullie deze samenkomst in het Schrijverscafé hebben gevonden en een woordje hebben achtergelaten. Nog even een apart bedankje voor Mirandala en Odile. :) en :) Vooral de wens van Odile is prachtig. Het is een houvast voor de komende maanden voor alle Sollers en aspirant Sollers. Namens ons allen: dankjewel Odile; aan verder schrijven geen gebrek, denk ik zo. vrg