Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor augustus 2014?

Juli zit er bijna op, tijd voor een nieuw schrijfdoelentopic! Hier kun je je doelen en vorderingen bijhouden. Wat zijn je schrijfdoelen voor augustus, evt. met het oog op een groter (jaar)doel? Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier. Veel succes en plezier!

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eigenlijk heb ik maar 1 schrijfdoel voor komende maand. Een thriller verhaal schrijven voor de schrijfwedstrijd schrijf&huiver. Voor 15 September moeten de eerste 10 pagina's, synopsis, motivatie opgestuurd worden. Het uiteindelijke verhaal moet min 80.000 en max 100.000 woorden worden. Ik probeer elke dag 3000 woorden te schrijven en voor het eind van de maand een synopsis. Tot nu toe heb ik 7.500 woorden geschreven (maandag begonnen) en heb ik al het 1 en ander voor de synopsis uitgewerkt. Mijn Fantastels verhaal pak ik in September weer op

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wedstrijden: FSB, 28 sept. uitreiking Gouden Talenknobbel ingestuurd, uiterlijk 1 september persoonlijk bericht schrijfretraite opgestuurd Eventueel: Mens in beeld, iets schrijven 19 september Azra, bezig met schrijven 31 augustus verder lezen schrijfboeken. Comic toolbox, het grote schrijf-doe-boek, schrijfstijlboek Lezen Tanja's reizen klaar, recensie / indruk schrijven, al twee korte posts geschreven. Misschien een langere recensie? ons verhaal (van Meznir en mij) opgestuurd naar literaire tijdschriften manuscript laat ik even rusten.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn schrijfdoelen voor augustus: Schrijfwerk - OP (start 32 km) 51/49/50/100, pr 4/3 - ms: P&I herschrijf af + blurb + evt. bio bijna af - ms: P&I laten proeflezen - ms: P&I evt. correcties - ms: P&I naar editor - ms: P&I eerste schetsen af begin gemaakt - 2e helft aug: online studie children's book illustration volgen * volgde "drop cap design" in plaats daarvan en andere online cursussen - illu: begin maken met portret - ms: SN1 eerste zeer grove versie af (50.000) eind op weg - Evt. meedoen met HP wedstrijd Lesgeven - boeken TNH reserveren - bieb - begin maken BS TNH (dp, handleiding, indeling 4 weken) - aankondiging BS TNH nieuwsbrief & FB - BS reclame tijdschrift Psych. en/of Happ. Studie - 2 boeken lezen 6/2 * Stoicism * In Harmony * Superfox * Van Gogh * Barbara Stok (2x) * Attachments *Vincent - Barbara Stok - 1 of 2 (aan ms verwante) films/series kijken (Emma Approved, BSG?) 1/2 - Evt. 26 & 27 aug: WriteOnCon (gedeeltelijk) volgen geskipt, progr. niet interessant Planning & Promotie - Evt. 2e helft aug: 1-2x p.w. posten op FB NL & EN 2/2-4 - Evt. 2e helft aug: 1-2x p.w. posten op AW 3/2-4

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
* Dit weekend ben ik bezig met de laatste correcties van Ongrijpbaar. * Verder met de herschrijf van DWG. In juni en juli elk zo'n 10.000 woorden geherd en dat wil ik in augustus weer halen. * Verhaal schrijven voor de wedstrijd van Azra. * Verhaaltje schrijven voor wedstrijd Inclusive Works. * Ik wilde meedoen aan de Burny Bos-wedstrijd, maar ik ben niet tevreden genoeg over mijn treatment en scènes. Komende twee weken denk ik niet genoeg tijd om dat nog recht te trekken. Of misschien volgend weekend. Lukt het niet, dan heb ik in elk geval een heel leuk nieuw verhaalidee voor een kinderboek. * Mijn allereerste manuscript nog eens doorkijken. Misschien heeft m'n uitgever toch interesse. * Kortverhaal Pearl herschrijven.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
* Verder werken aan herschrijven roman "Droomspiegels en scherven" * Schrijfwedstrijden: - Azra (deadline 31/08) - Zinniger Zinnen (deadline en thema worden hopelijk snel bekend gemaakt) - Fantastels (deadline 31/10) * Verhalen voor verhalenbundel herschrijven * Lezen: - Midsummer night's dream - Robinson Crusoe

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook deze maand weer druk met andere dingen, dus een kort lijstje met doelen: - Godijn Publishing Gebaar verhaal insturen (deadline 1 sept) - evt Azra Toekomst verhaal insturen (deadline 31 aug) - drie 120 woorden verhalen - twee blogs/columns/verhalen op m’n website Succes weer iedereen!

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
rustig hier, hoe gaat het bij iedereen? * Verder werken aan herschrijven roman "Droomspiegels en scherven" --> bezig geweest aan hoofdstuk 6 en 7 * Schrijfwedstrijden: - Azra (deadline 31/08) - Zinniger Zinnen (deadline en thema worden hopelijk snel bekend gemaakt) --> een verhaal bedacht en begin geschreven - Fantastels (deadline 31/10) * Verhalen voor verhalenbundel herschrijven * Lezen: - Midsummer night's dream - Robinson Crusoe

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wedstrijden: FSB, 28 sept. uitreiking Gouden Talenknobbel ingestuurd, uiterlijk 1 september persoonlijk bericht schrijfretraite opgestuurd Eventueel: Mens in beeld, iets schrijven 19 september: nog niet aan begonnen Azra, bezig met schrijven 31 augustus Is ver gevorderd. Aan Manuscripting meegedaan. 1 september hoor ik meer verder lezen schrijfboeken. Comic toolbox, het grote schrijf-doe-boek, schrijfstijlboek gaat langzaam vooruit ons verhaal (van Meznir en mij) opgestuurd naar literaire tijdschriften: afwachten manuscript herzien ivm Manuscripting. Kleine veranderingen doorvoeren en taalcorrecties. Dit ga ik nu voorrang geven. Twee nieuwe leden voor onze schrijfgroep.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Halverwege de maand. * Dit weekend ben ik bezig met de laatste correcties van Ongrijpbaar. Verwerkt. * Verder met de herschrijf van DWG. In juni en juli elk zo'n 10.000 woorden geherd en dat wil ik in augustus weer halen. -> Zo'n 3000 woorden gedaan. * Verhaal schrijven voor de wedstrijd van Azra. --> Schrap ik, ivm tijdgebrek. Helaasch. * Verhaaltje schrijven voor wedstrijd Inclusive Works. -> Ideetje is er al. * Ik wilde meedoen aan de Burny Bos-wedstrijd, maar ik ben niet tevreden genoeg over mijn treatment en scènes. Komende twee weken denk ik niet genoeg tijd om dat nog recht te trekken. Of misschien volgend weekend. Lukt het niet, dan heb ik in elk geval een heel leuk nieuw verhaalidee voor een kinderboek. --> Niet ingestuurd. Verhaal blijft op de plank liggen. * Mijn allereerste manuscript nog eens doorkijken. Misschien heeft m'n uitgever toch interesse. --> Gedaan en ingestuurd. * Kortverhaal Pearl herschrijven. --> Dit blijft mijn vaste uitstelverhaal. :D

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
* Verder werken aan herschrijven roman "Droomspiegels en scherven" --> bezig geweest aan hoofdstuk 6 en 7 * Schrijfwedstrijden: - Azra (deadline 31/08) - Zinniger Zinnen (deadline en thema worden hopelijk snel bekend gemaakt) --> een verhaal bedacht en begin geschreven - Fantastels (deadline 31/10) --> bezig met herschrijven * Verhalen voor verhalenbundel herschrijven [b]--> schuif ik door naar volgende maand * Lezen: - Midsummer night's dream - Robinson Crusoe [b]Morgen vertrek ik op vakantie voor de rest van de maand, ik wil daar de eerste versies van mijn verhaal voor Zinniger Zinnen en een nieuw verhaal voor Fantastels afwerken, en Robinson Crusoe uitlezen.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is niet gelukt om elke dag 3000 woorden te schrijven. Maar ik heb het thriller verhaal aardig in beeld. Wie de belangrijkste personages zijn, het slachtoffer, de dader, motieven. Voldoende om een sysnopsis uit te werken en de eerste tien pagina's zijn geschreven en al een paar keer herlezen en verbeterd.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
* Verder met de herschrijf van DWG. In juni en juli elk zo'n 10.000 woorden geherd en dat wil ik in augustus weer halen. -> Het loopt gestaag verder. * Verhaaltje schrijven voor wedstrijd Inclusive Works. -> Geschrapt. Ik vond mijn idee niet sterk genoeg. * Kortverhaal Pearl herschrijven. --> Dit blijft mijn vaste uitstelverhaal. :D In augustus is er van schrijven niet zo gek veel gekomen. In september ga ik naar Milonga voor de Schrijfvijfdaagse van lekkerschrijven.com. Dan hoop ik DWG helemaal te kunnen herschrijven.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn schrijfdoelen voor augustus: Schrijfwerk - OP (start 32 km) 51/49/50/100, pr 4/3 - ms: P&I herschrijf af + blurb + evt. bio bijna af - ms: P&I laten proeflezen - ms: P&I evt. correcties - ms: P&I naar editor - ms: P&I eerste schetsen af begin gemaakt - 2e helft aug: online studie children's book illustration volgen * volgde "drop cap design" in plaats daarvan en andere online cursussen - illu: begin maken met portret - ms: SN1 eerste zeer grove versie af (50.000) eind op weg - Evt. meedoen met HP wedstrijd Lesgeven - boeken TNH reserveren - bieb - begin maken BS TNH (dp, handleiding, indeling 4 weken) - aankondiging BS TNH nieuwsbrief & FB - BS reclame tijdschrift Psych. en/of Happ. Studie - 2 boeken lezen 6/2 * Stoicism * In Harmony * Superfox * Van Gogh * Barbara Stok (2x) * Attachments *Vincent - Barbara Stok - 1 of 2 (aan ms verwante) films/series kijken (Emma Approved, BSG?) 1/2 - Evt. 26 & 27 aug: WriteOnCon (gedeeltelijk) volgen geskipt, progr. niet interessant Planning & Promotie - Evt. 2e helft aug: 1-2x p.w. posten op FB NL & EN 2/2-4 - Evt. 2e helft aug: 1-2x p.w. posten op AW 3/2-4
Ben heel tevreden over afgelopen maand. Omdat ik voor de helft daarvan voor werk in het buitenland zat, had ik eigenlijk niet verwacht dat deze maand schrijf- en illustratiewijs veel op zou brengen... Heel blij dus. Hoe ging het met jullie?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is niet echt gelukt om mijn schrijfdoelen voor deze maand af te ronden en ze zijn enigzins aangepast, vanwege een goed idee voor Fantastels. Met schrijf & huiver ben ik niet meer verder gegaan, wel voldoende om voor 15 september uit te werken en op te sturen.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
* Verder werken aan herschrijven roman "Droomspiegels en scherven" --> bezig geweest aan hoofdstuk 6 en 7 (gisteren ook nog goed verder gewerkt aan hoofdstuk 7) * Schrijfwedstrijden: - Azra (deadline 31/08) - Zinniger Zinnen (deadline en thema worden hopelijk snel bekend gemaakt) --> een verhaal bedacht en begin geschreven - Fantastels (deadline 31/10) --> gewerkt aan versie 2 van verhaal A (nog niet ver geraakt) en versie 1 van verhaal B (nadert het einde) * Verhalen voor verhalenbundel herschrijven --> schuif ik door naar volgende maand * Lezen: - Midsummer night's dream - Robinson Crusoe

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pfoe weinig schrijftijd afgelopen maand... - Godijn Publishing Gebaar verhaal insturen - evt Azra Toekomst verhaal insturen > verhaalidee kwam niet uit de verf, overgeslagen - drie 120 woorden verhalen - twee blogs/columns/verhalen op m’n website