Tijdsbesteding

Hoeveel tijd besteden jullie aan het bezoeken van deze site? Ik begin me te bedenken of het beter is om het minder te bezoeken en bezig te zijn met de roman. Anders raakt die nooit af.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik bezoek een beperkt aantal topics die mij interesseren. Tijdens Nanowrimo bezoek ik dat onderdeel van de site een paar keer per dag kort. Eerst schrijf ik dan aan mijn manuscript. Soms bezoek ik de site drie keer per dag, lees de berichten die ik interessant vind, onder andere 'wedstrijden' als ik daarmee bezig ben. Heb ik meer tijd, dan kijk ik of er recente onderwerpen zijn die ik interessant vind voor de fase waarin ik zit.
31 juli 2012 - 21:20

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bij mij werkt dat echt met vlagen. De afgelopen week heb ik voor mijn doen best veel gepost. Gisteren heb ik besloten minimaal een paar weken enkel nog af en toe te reageren in presentaties en zo. De reden is bij mij precies dezelfde. Ik wil hoe dan ook de eerste ruwe versie van mijn manuscript eind augustus afhebben zodat het dan naar mijn proeflezers kan. Om te bewijzen dat ik het echt meen, laat ik het hierbij. Doei! :D
31 juli 2012 - 21:44

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb 'recente reacties' open staan (net als m'n mailbox en m'n facebookpagina). Af en toe ververs ik de pagina eens. Als er iets interessants bijgekomen is, kijk ik. Sowieso zit ik achter m'n pc, want daar staan m'n Engels-Engels woordenboeken op (die ik weer gebruik voor studie). Meestal zwerf ik zo over internet als ik even niet op een woord kan komen, of als ik even genoeg heb van grammaticale vraagstukken (en dan kom ik ze hier ook weer tegen :D ) Dus als ik achter de pc zit, staat dit forum open. Hoeveel uur? Geen idee.
1 augustus 2012 - 9:02

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet niet hoeveel uur. Mijn computer staat gewoon aan als ik thuis ben en elke ochtend check ik standaard mijn mail en dit forum. Af en toe druk ik op 'recente reacties' om te lezen wat er bij is gekomen :)
1 augustus 2012 - 10:18

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Waldo, Bij mij staat de computer aan vanaf het moment dat ik wakker word tot ik mijn ogen dicht doe. Ik schrijf een stukje, lees een stukje en ik verbeter weer het stukje. Ik ben veel, heel veel op deze site omdat ik hier voor mijn gevoel veel aan research doe. Ik leer door het lezen van andere commentaren en zienswijzen. Het is net of ik vooral heel veel gereedschappen aan het verzamelen ben voordat ik weer echt ga werken. Enerzijds remt het bezoek aan deze site het daadwerkelijk schrijven aan mijn roman, anderzijds heb ik in korte tijd juist zoveel meer vordering gemaakt. Ik heb besloten om mijn leergierigheid de ruimte te geven. Door goed te kijken en lezen weet ik dat ik dat ik uiteindelijk minder werk zal hebben omdat ik dan minder fouten zal maken.Ook vind ik het erg boeiend om verschillende invalshoeken te bestuderen. Hierdoor haal ik uiteindelijk het beste uit mezelf en daarmee ook uit wat ik schrijf.. Binnen mijn vermogen is niet meer goed genoeg voor me, dan liever het vermogen vergroten. Wel maak ik nog tijd voor de overige fijne dingen van het leven.
1 augustus 2012 - 10:32