Reacties op jouw boeken via bieb?

collega's, wie van jullie heeft er ervaring met via de bibliotheek uitgeleende zelf geschreven boeken? ik weet dat tegenover elk uitgeleend boek een vergoeding staat, die oploopt naarmate het aantal 'leners' toeneemt. dit, omdat iemand die het boek via de bieb leest, niet zo snel het boek zal gaan kopen. door de vergoeding van de bieb, wordt op die manier het mislopen van royalties gecompenseerd. mvg, arie

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
beste marja, bedankt voor je reactie. de topics over lira ken ik. het gaat mij meer om persoonlijke ervaringen. zoals reacties van mensen die het boek (of de boeken) in de bieb hebben gelezen, je vervolgens vertellen dat ze het in een ruk hebben uitgelezen, en dat ze daarom je nieuwe boek op zeker gaan kopen. en wie weet zijn er wel collega's die dankzij een boek in de bieb meer boeken in hun woonplaats zijn gaan verkopen, of meer lokale of regionale naamsbekendheid hebben gekregen
16 mei 2010 - 9:46

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ikke dus! Vorig jaar is mijn eerste boek verschenen 'Zus voor een nacht', een spannende jeugdfantasy voor 11+. Inmiddels ligt mijn tweede boek in de winkel. Ik kreeg gisteren nog een mail van ouders die mijn tweede boek bestelden omdat hun kind helemaal kapot was van het eerste. :-)
16 mei 2010 - 9:54