Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Week van het schrijven 6 tot 14 september 2008

Ah, daar is de informatie. http://www.schrijvenonline.org/weekvanhetschrijven Wie gaat eraan meedoen en waar?

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aangezien ik het die week smoordruk heb én er niets staat in Groningen, is de kans dat ik iets doe die week nihil.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Zjors, ik heb de neiging om vanaf eind augustus tot mid oktober in Nederland te blijven. Dat kan helaas niet en ben ik beperkt om mezelf vanaf eind september tot half oktober tevreden te stellen. Wat kan ik nog meepikken in periode 26 sept t/m 12 oktober? Danki alvast. :zoen:

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
MichaM: Yes! Staat in de planning, we gaan ook met een paar SO-leden daarna voor een hapje en slokje. Join us? :D

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga waarschijnlijk naar Tarzan na afloop... Dus ik heb niet heel veel tijd na afloop (het begint om 7 uur geloof ik, dus uiterlijk half zeven weg). Maar zou kunnen ja.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
He, Micha, ben jij er dan ook? Ik heb ook niet veel tijd na afloop, de honden moeten weer uit dan. Maar een borrel gaat waarschijnlijk lukken of een drankje of lunch om 2 uur of zo kan ook hoor. Het is nou ook niet zo groot dat ik er een hele dag mee zoet ben. Manuscripta is veel groter.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De kinderboekenmarkt is de reden waarom ik altijd in oktober naar nederland ga ;) Ik kom er sinds 1993 geloof ik en ik heb nog geen editie gemist, en dat laat ik ook niet door een emigratie gebeuren ;) Sowieso wil ik Paul een exemplaar van Cadans aanbieden, zonder hem was ik waarschijnlijk nooit doorgegaan met schrijven.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ga dan maar alvast in de rij staan. Daar is geen doorkomen aan bij Paul. Of mep je al die kids aan de kant? Bij mij is de rij stukken korter, dus je kunt ook mij het boek aanbieden :D

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb mijn eigen tactiek. Ik ga achterom }) Of ik wacht tot half vijf, dan wordt het meestal rustiger. En een poosje in de rij staan is ook best leuk als je iemand hebt om mee te ouwehoeren. Vorig jaar was heel gezellig.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Laten we maar weer on-topic gaan. Ik ga dus naar de CKE in Eindhoven, maar niet om de cursus te volgen maar om te geven :D

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik moet me even oriënteren op Schrijfweek-aktiviteiten na 16 september (zijn er ook heb ik begrepen?) Ik heb een beetje flexibiliteit met mijn reisboeking nog. Zjors: Manuscripta = wanneer? MichaM: Lunch? Waarom niet? Of een borreltje na, voor je de jungle ingaat natuurlijk . ;)

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is een topic over manuscripta, LIL. Schrijfactiviteiten vind je op de link in de openingspost.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Aangezien ik het die week smoordruk heb én er niets staat in Groningen, is de kans dat ik iets doe die week nihil.
Tsja, dat is jammer. Wij kunnen helaas instellingen niet dwingen om deel te nemen. Het liefst zouden wij ook in iedere provincie een paar leuke activiteiten zien.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aangezien ik het die week smoordruk heb én er niets staat in Groningen, is de kans dat ik iets doe die week nihil.
Tsja, dat is jammer. Wij kunnen helaas instellingen niet dwingen om deel te nemen. Het liefst zouden wij ook in iedere provincie een paar leuke activiteiten zien.
Het moet natuurlijk ook nog maar net een leuke activiteit zijn. Volgend jaar zit ik hopelijk in Utrecht, daar moet wel wat te doen zijn, lijkt me. :P