Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo

Hallo! Ik wil mij graag even voorstellen. Ik ben Anke en sindskort ben ik gaan schrijven. Mijn missie is om een autobiografie over mijn leven te gaan schrijven. Ik wil mij graag ontwikkelen en in de toekomst wil ik schrijver worden. Ik hoop dat ik veel kan leren op deze site. Mocht je vragen of advies hebben laat het mij weten!

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat is er zo bijzonder aan jou leven dat ik dan zou willen lezen. Met vriendelijke groeten, Cees Baerts

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hoeft geen bijzonder leven te hebben om een (autobiografisch) boek te schrijven. Ik zou zeggen koop over een paar jaar mijn boek dan lees je het vanzelf.

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor je antwoord. Daar denk ik anders over, vandaar dat ik het vroeg. Natuurlijk heb je alle recht om een boek te schrijven over jou leven. Maar, het lijkt mij wel een voorwaarden dat je een doelgroep in gedachte hebt. Er is al zoveel te lezen, waarom zou ik dan jou boek kopen. Wat maakt het bijzonder om daar kennis van te nemen. Wat onderscheid je van andere schrijvers. Uit je antwoord maak ik op dat je enigszins beledigd bent. Daarvoor mijn excuus, dat was zeker niet mijn bedoeling. Met vriendelijke groeten, Cees Baerts

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Anke!
Wat is er zo bijzonder aan jou leven dat ik dan zou willen lezen.
Sja, Broca, dit hier is een voorsteltopic waarin forumleden elkaar welkom kunnen heten. Niet per se om nieuwe leden gelijk het vuur aan de schenen te leggen over hun voorgenomen schrijfplannen. Hoe vriendelijk is zo'n begroeting, zelfs als je hem voorziet van het onderschrift dat dit toch echt jouw vriendelijke groeten moet voorstellen? Elkaar het vuur aan de schenen leggen is wat we doen bij proeflezen. Maar dat heb je al ervaren ;)

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankje Diana Silver! Daar sluit ik mij helemaal bij aan. Ik schrijf pas sinds een aantal weken. De ideeën en motivatie zijn er, de rest komt vanzelf. Positieve kritiek is altijd welkom Cees, denk eerst even na hoe je iets duidelijk en correct wilt zeggen.

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Anke en Diana, Sorry het was niet mijn bedoeling vervelend te doen. Zal ook dit advies ter harte nemen. MvrG, Cees Baerts

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Anke en Diana, Als ik mijn tekst nogmaals lees. 'Wat is er zo bijzonder aan jou leven dat ik dan zou willen lezen'. Dan is dit inderdaad niet vriendelijk. MvrG, Cees Baerts