Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

lunaNueva

Hallo, Ik ben Luna, 27 jaar oud. Ik schrijf graag verhalen, maar ik heb helaas geen mensen in mijn omgeving die daar tips of opbouwende kritiek bij kunnen geven. Daarvoor ben ik dus hier. Ik hoop dat ik hier heel wat kan bijleren. Ik schrijf vooral over homoseksualiteit. Ik heb een beetje een homo obsessie. Mijn denkbeeldige vriend is homo, leuke kerel. Wat kan ik nog zeggen...ik heb autisme en af en toe ben ik ook prettig gestoord. Ik ben een alleenstaande moeder met een dochtertje van 8 jaar (die ook autisme heeft, dus ik ben vrij zeker dat ze van mij is). Ik ben werkloos en ik heb (te) veel vrije tijd. Als je nog iets wil weten, vraag maar.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi lunaNueva, Ik ben hier ook net nieuw maar was er nét wat eerder dan jij dus ik denk wel dat ik je welkom mag heten: Welkom!

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom lunaNueva, Ik heb net een opmerking geplaatst bij "de waarheid kwetst". Een bijzondere combinatie van autisme en schrijven, moet tot unieke stukjes komen, lijkt me. Succes ermee. Mijn nieuwsgierigheid is alvast opgewekt !