Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben Stella

Kort geleden heb ik kennis gemaakt met de UKV facebookgroep. Ik vond het een verademing in Facebookland. Ik werd heel blij van deze pagina en stroomde door naar hier. Ik denk dat dit normaal in omgekeerde volgorde gaat… Ondertussen staat mijn eerste verhaaltje hier online. Met de gegeven opdracht had ik eigenlijk helemaal niets en dat maakte het dan weer leuk om er toch iets van te maken (twee keer maak, kijk ik vorder). Meestal schrijf ik naar aanleiding van een gebeurtenis, iets wat ik zie of hoor, mensen die ik ontmoet en dan komen de woorden (en het eventueel verzonnen verhaal er omheen) vanzelf. Dit is dus anders. Kortom: Ik leer. Wat ik hier zo al gelezen heb denk ik nog veel meer te leren. Ook weer niet al te veel want dat zal wellicht ten koste gaan van spontaniteit. Schrijven is geen wiskunde denk ik. Verder gaat het niemand wat aan dat ik geen katten heb, bij welke bank ik klant ben, welke inlegkruisjes ik gebruik of hoe laat ik een opvlieger heb. Ik vind het daarentegen niet erg om met naam en toenaam op internet te staan want ja, ik word hier natuurlijk ontdekt, wereldberoemd en stinkend rijk. Niets om me voor te schamen lijkt me. Hoewel, als ik eenmaal bovenmodaal bemiddeld ben kan ik me maar beter wat terugtrekken want ja, dan komen de aasgieren. Ik ken ze, ik ben er zelf ook één. Maar dat is van later zorg. Prettig kennis te maken met iedereen hier, ik ga alvast mijn ideale zeiljacht ontwerpen. En dan maar hopen dat ik nog tijd overheb om te schrijven.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Stella! Wat leuk dat je er bent. Ik heb al wat van je gelezen en ik denk dat je nog héél veel kunt leren hier. Niet lullig bedoeld hoor, maar toch, dat je het weet. Zet dat zeiljacht voorlopig maar uit je hoofd. Volgens mij kun je trouwens helemaal niet zeilen. Leer eerst maar eens behoorlijk zwemmen. Wel ranzig dat je meteen over inlegkruisjes gaat beginnen. Lekkere binnenkomer dit. --------- (ik voel me hier al helemaal thuis, daar gaat het precies zo)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom? Maar euhm... Wat dacht je? Ik krijg geen reacties, laat ik dan maar op mezelf reageren? Ja, welk merk inlegkruisjes gebruikt moet ik ook niet direct weten eerlijk gezegd :p Ik dacht ook tegen halfweg de twintig miljonair te zijn...

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo ZENODotus, dank je wel voor je reactie. Ik ben inderdaad een beetje ongeduldig. Soms helpt het om even met mezelf te overleggen. En ik ben kritisch. Dat is nog wel eens lastig. Wat jammer dat jij ook nog geen miljonair bent. Of is dat ondertussen wel gelukt? Leeftijd schatten vind ik zo moeilijk...

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Stella, die inlegkruisjes wil ik ook echt niet weten... Dat zeiljacht, daar ben ik echter wel naar benieuwd. Ik spaar er zelf ook voor. Met bijbehorende woning... Veel schrijf- en leesplezier!

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Stella, die inlegkruisjes wil ik ook echt niet weten... Dat zeiljacht, daar ben ik echter wel naar benieuwd. Ik spaar er zelf ook voor. Met bijbehorende woning... Veel schrijf- en leesplezier!
Dat schrijf- en leesplezier hier is er al. Vandaag heb ik € 3,95 opzij gelegd. Alle kleine beetjes helpen. Dank voor je welkom!

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Stella, Leuk om wat meer over je te weten. ;) Ik heb je eerste bijdragen gelezen en die smaken naar meer!
Hoi Marceline, We komen elkaar hier en daar al tegen en ik lees jou ook graag. Dank voor je compliment!