Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jong geweld aangemeld!

Hallo allemaal! Na een hele tijd lang deze website te hebben staan ghosten heb ik besloten om dan toch ook een account te maken, dus hier ben ik! Mijn naam is Eva, ik ben 16 jaar, ben erg geïnteresseerd in geschiedenis, fotografie en kunst en ik volg beeldende vorming aan een tekenacademie. Ik ben pas vrij recent begonnen met schrijven, op aanraden van mijn leerkracht Nederlands, en doe voornamelijk aan freewriting. Als ik mezelf een schrijfstijl zou moeten geven zou ik mezelf beschrijven als vrij poëtisch en beschrijvend, en heel sterk beïnvloed door mijn lievelingsboeken; Frankenstein van Mary Shelley, Het spook van de Opera van Gaston Leroux en Pride en Prejudice van Jane Austen. Beetje ouderwets voor mijn leeftijd hoor ik je wel denken!! Maar het taalgebruik, de woordkeuzes en de setting in die boeken spreken me enorm aan en hebben in mijn ogen een geheel eigen charme. Momenteel ben ik aan het overwegen of ik zou proberen om alle boeken op de lijst 'belangrijkste boeken uit de wereldliteratuur' te lezen, of toch een groot deel ervan! Verder ben ik erg grote fan van Charles Dickens, Tim Burton en Roald Dahl. Ik heb ambities om later geschiedenis aan de universiteit te studeren, en stiekem droom ik zelf wel om professor geschiedenis te worden. Ik hoop op deze website tips te vinden om ooit eens een echt boek te kunnen schrijven, en misschien ook andere jonge mensen te vinden met eenzelfde plezier en passie voor schrijven! Excuseer voor de vrij lange introductie en hopelijk tot snel! X

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Bowtytee, Volgens mij sta je met beide voeten stevig op de grond. Je weet waar je naartoe wil en ik denk dat je dat wel zal lukken. Het is prettig om jonge mensen te leren kennen. Ik kijk ernaar uit om van jou hier en daar wat te lezen.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom... Het is niet lang... Ik hou ervan de interesses en dromen te lezen van de mensen die zich voorstellen... (hou stiekem ook wel een beetje van biografieën trouwens) Geschiedenis, een leuke studiekeuze in ieder geval, en dromen mag, graag zelfs, alles begint eigenlijk met dromen, en vervolgens met hard werken om die dromen waar te maken. Ik vind het ook leuk dat je graag klassiekers leest, ik vind dat het soms wat verwaarloosd wordt onder onze jeugd, al blijf ik gewoon blij als jonge mensen lezen, al zijn het verdorie die Meyers-boeken... Veel leute hier in elk geval.