Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw hier - forumnaam *elisata*

Dag allemaal! Ik ben Elisabeth, mijn forumnaam is een samentrekking van mijn voor- en achternaam. Ik ben mijn leven lang journalist geweest totdat ik er - letterlijk - bij neerviel... Dat viel tegen! Sindsdien ben ik net een scharrelkip, doe van alles en nog wat, onder meer ook veel teksten schrijven voor internet. Zowel in het Nederlands als in het Engels. Sinds anderhalf jaar schrijf ik kinderboeken, voorleesboekjes voor 3 à 4-jarigen. Dat zal wel komen omdat ik al bijna 6 jaar oma ben, en veel verhaaltjes voor het slapen gaan uit mijn duim zoog. Heb een geweldig leuke illustrator gevonden (zowel voor wat betreft haar tekeningen als haar persoon). En nu dus uitgeven, hè... Dat is een lange reis, dus ik vermoed dat het eigen beheer gaat worden. Ik ben 65 jaar, woon aan zee en reis ontzettend graag. Ben dol op de zon (in de schaduw, dat dan weer wel) en haat de herfstige herfst en winters die op de herfst lijken. Ben ook dol op wijn, en manlief gelukkig ook... Ha! Hoop hier advies te vinden, maar ook mensen een steuntje in de rug te kunnen geven als ze dat nodig hebben. Ik weet als geen ander dat schrijven schrappen is en dat een "wit vel papier" zenuwslopend kan zijn. Hoewel ik zelf nooit een block heb ervaren. Anderen die ik van nabij ken, wel. Dank voor je aandacht! PS passende foto komt nog, moet ik voor in de "doos" duiken!

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
PS passende foto komt nog, moet ik voor in de "doos" duiken!
Toen ik in de [foto]doos dook kwam daar een ei uit - en na extreme verhitting een draakje. Welkom.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:) :) :) :)
PS passende foto komt nog, moet ik voor in de "doos" duiken!
Toen ik in de [foto]doos dook kwam daar een ei uit - en na extreme verhitting een draakje. Welkom.