Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Marquise stelt zich voor

Hallo allemaal, nieuw forumlid hier! Of nou ja, nieuw... Tien jaar geleden stond ik hier (en elders) bekend als Leesbeest. Hoe heerlijk het ook is om die oude berichten terug te lezen, ik gebruik de naam niet meer, en na tien jaar afwezigheid vond ik dat een nieuwe account wel mocht. Dus: wie ben ik? In het dagelijks leven bekend als Anna, al eeuwen (of in elk geval niet véél minder dan tien jaar, hoewel pas de laatste jaren serieuzer) bezig met een fantasyboek, sinds kort af en toe aan de slag als freelance redacteur van boeken en van plan om daar veel meer mee te gaan doen, en heel af en toe ook nog wel eens bezig met iets dat minder met schrijven en verhalen te maken heeft: games spelen, piano spelen, wandelen, thee drinken, katten knuffelen (we hebben er drie). Geen idee eigenlijk waarom ik niet eerder op Schrijven Online ben teruggekomen, nadat tijdens mijn studie het schrijven even op een laag pitje had gestaan. (Schrijf)fora in het algemeen lijken een beetje uitgestorven te zijn tegenwoordig, dus misschien was ik me er gewoon niet goed van bewust dat het nog bestond. Maar nu ben ik er weer!