Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi ik ben Marita.

Hoi allemaal, Zoals de meeste mensen op schrijven online is mijn hobby SCHRIJVEN. Lekker standaard :) Natuurlijk heb ik daarnaast nog veel andere hobby's, maar die zal ik hier niet allemaal gaan uitstallen... Ik ben echt een beginner (15 jaar) en mijn droom is om ooit een boek uit te geven. Als het kan meer dan één. :) Ik volg geen momenteel geen cursus (geen tijd), maar hoop dit later zeker nog een keer te doen. Ik houd van de lekker kritische reacties op Schrijvenonline, daar kan je tenminste iets mee! Daarom voortaan mijn verhalen op Schrijvenonline. Nou dat ben ik dus, dankjewel alvast voor de moeite om ooit mijn verhaal te lezen! Groetjes Marita.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dag Marita, welkom op het forum... Stephen King gaf ooit de raad aan schrijvers: lees veel en schrijf veel... dat is misschien wel de belangrijkste cursus die je kunt volgen (Stephen King heeft trouwens een boek geschreven over schrijven dat de moeite van het lezen zeker waard is)... Je bent nog vrij jong dus je hebt nog alle tijd... Dus veel lezen en veel schrijven en dan kom je er heus wel...