Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo

Hallo! Mijn schermnaam is Woordenares, ik ben 21 jaar oud en schrijf eigenlijk al bijna heel mijn leven, in sommige periodes (veel) meer dan in andere. Ik lees al lang mee op dit forum, maar aangezien ik nu pas serieuzer bezig ben met schrijven, heb ik besloten om me ook nu pas voor te stellen. Nu zou ik nog graag wat meer meedoen aan wedstrijden en feedback krijgen. Daarom plaats ik sinds kort af en toe verhalen op Sweek (enkel voor de wedstrijden die ze organiseren), ben ik vorige week een blog gestart met daarop ervaringen ivm schrijven en later misschien ook wat verhalen/gedichten en heb ik instagramaccount gemaakt om fragmentjes, microverhaaltjes of gedichtjes op te posten. Wel ben ik redelijk voorzichtig met wat ik online plaats, dat zijn nooit mijn beste verhalen, maar misschien plaats ik ook wel eens iets op proeflezen hier. Ik heb naast de wedstrijden op Sweek al deelgenomen aan de Interuniversitaire Literaire Prijs en Write Now!. Tot nu toe heb ik nog niets gewonnen, behalve enkele wedstrijden toen ik jonger dan 15 was, de prijsuitreiking van WN! in mijn regio moet nog komen maar ik verwacht er niets van. Ik had me hier voornamelijk aangemeld om ervaringen te lezen en nu wil ik zelf misschien ook af en toe wat delen. Groetjes Woordenares

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier, Woordenares. Als je verder wil met schrijven, zijn er mogelijkheden genoeg. Ik zag dat je al interesse hebt in de 'Gouden-Eeuw-wedstrijd' van Historische Verhalen. Dan zou ik ook eens naar de gelijknamige website kijken. Daar verschijnt elke twee weken een nieuw verhaal online en elk jaar komt daarvan een papieren jaarbundel uit. Afgelopen jaar had ik daar ook een verhaal in. Een andere mogelijkheid is de jaarlijkse historische schrijfwedstrijd van Godijn Publishing. Als je de lijst op deze site bijhoudt, vind je er nog veel meer in allerlei uiteenlopende genres. Succes!

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier, Woordenares. Als je verder wil met schrijven, zijn er mogelijkheden genoeg. Ik zag dat je al interesse hebt in de 'Gouden-Eeuw-wedstrijd' van Historische Verhalen. Dan zou ik ook eens naar de gelijknamige website kijken. Daar verschijnt elke twee weken een nieuw verhaal online en elk jaar komt daarvan een papieren jaarbundel uit. Afgelopen jaar had ik daar ook een verhaal in. Een andere mogelijkheid is de jaarlijkse historische schrijfwedstrijd van Godijn Publishing. Als je de lijst op deze site bijhoudt, vind je er nog veel meer in allerlei uiteenlopende genres. Succes!
Dat is inderdaad heel interessant! Ik heb het even bekeken en ga er waarschijnlijk ooit wel een verhaal naar insturen. Nu is het even druk met studeren, dus tijdens mijn schrijfpauzes krijgen de wedstrijden prioriteit, daar staat nu eenmaal een deadline op ;) De deadline van de wedstrijd van Godijn Publishing ligt wel erg dichtbij, maar als ik nog op tijd iets op papier krijg waar ik (min of meer) tevreden over ben, ga ik zeker meedoen. Niet geschoten is altijd mis, natuurlijk. Dank je wel!