Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezinaatje kletst je bij

Natuurlijk ben ik om te beginnen een fervent lezer, voornamelijk literatuur en poëzie, en ik moet ook regelmatig naar de kringloop winkel om andere mensen blij te maken met mijn boeken, zodat er weer ruimte komt voor nieuwe aankopen... Van jongsaf aan heb ik, bij vlagen, gedichten geschreven, meestal voornamelijk in tijden van heftige emotie en nu wil ik eens de tijd gaan nemen om aandacht te geven aan de vorm waarin ik de emoties uit wil drukken, zodat er poëzie ontstaat i.p.v. een vers. De schrijfopdrachten gaan mij hier hopelijk bij helpen! Sinds begin van dit jaar probeer ik haiku te schrijven, voornamelijk in het Engels, en ben ik lid geworden van the British Haiku Society. Omdat ik neig naar teveel woorden, is dit een prima oefening om de essentie van dingen te benoemen. Het is enorm leuk om te doen en veel moeilijker dan je denkt. Ik wens iedereen veel inspiratie en plezier toe bij het schrijven!

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Natuurlijk ben ik om te beginnen een fervent lezer, voornamelijk literatuur en poëzie, en ik moet ook regelmatig naar de kringloop winkel om andere mensen blij te maken met mijn boeken, zodat er weer ruimte komt voor nieuwe aankopen...
Regelmatig koop ik in de kringloopwinkel boeken voor 50 cent. Dan denk ik wel eens; van wie zijn die mooie boeken toch geweest. Welkom ...