Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Manon1963

Ik schijn onhandig te zijn met de techniek. heb al eerder een bericht proberen te plaatsen om me voor te stellen maar het is weer niet gelukt. Omdat ik sinds enkele maanden op schrijven online zit leek het me sowieso wel zo netjes om me voor te stellen. Bij dezen de tweede poging. Manon1963: ik schrijf vooral veel gedichten en schrijf al sinds ik een potlood of pen kon vasthouden-dat zeggen althans de mensen die mij goed kennen. Ik ben nu bezig met een serie korte verhalen over mensen die geboren zijn in de jaren '60 en door al die vrijheid, blijheid toch wel wat andere ervaringen hebben opgedaan dan alleen positieve... Ik blijf lekker dicht bij huis, want kan uit eigen ervaring putten. Door enkele ontluisterend ervaringen in het leven, is mijn interesse in spiritualiteit ook gegroeid en dat verwerk ik vooral in mijn gedichten. De andere kant, het rauwe hoop ik op een andere manier vorm te kunnen gaan geven. Groetjes Manon

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben nu bezig met een serie korte verhalen over mensen die geboren zijn in de jaren '60 en door al die vrijheid, blijheid toch wel wat andere ervaringen hebben opgedaan dan alleen positieve...
In de jaren `60 begon de ellende pas echt. Welkom ...