Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

de voorstelling van Mark

Hoi, ik ben Mark, 46 jaar, vader van 4 schitterende kinderen en verwoed blogger. Ik zeg al sinds mijn jeugd dat ik ooit eens een boek wil schrijven, maar tot nog toe blijft het bij allerlei losse flodders op blogs. Ik schrijf vooral om mijn verbazingen en verwonderingen (en ook wel eens ergernissen) te uiten, en ook vaak de wereld om mij heen (beter) te begrijpen. Ik speel graag met taal, maar ben ook een echte taalpietlut. Het schrijven van een boek is moeilijk, is mijn ervaring. Het ontbreekt me aan inspiratie, maar ook best aan doorzettingsvermogen. Ik zou graag iets fantasy-achtigs schrijven. Een kinderboek lijkt me ook erg leuk om te schrijven, Ik lees vreselijk veel, en ben qua stijl geïnspireerd door een keur aan schrijvers in de genres fantasy, scifi en thriller. Schrijvers zoals Peter Hamilton, Jo Nesbo, Henning Mankell en ook Terry Prattchet maken enorme indruk op me. Hopelijk lukt het met jullie hulp en aanmoediging om ook eens van de grond te komen. Groetjes, Mark

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mark! Ik ben ook nieuw op dit forum, en net zoals jij geprikkeld geweest om eens beginnen te schrijven. Nooit spijt van gehad, ik herinner me nog steeds die dag dat ik mijn eerste woorden neerpende, nu meer dan vier jaar geleden. Misschien wordt het nooit iets, maar het plezier dat ik er tot op heden (en nog steeds) aan beleef nemen ze me alvast niet meer af! Het gedacht dat mijn twee lieve dochters ooit tegen me zeggen: 'Heeft papa dit echt geschreven?' blijft mijn belangrijkste motief om verder te blijven doen. Terry Prattchet - Discworld.... aah herinneringen. Ik ben een fervent fantasy liefhebber. Veel succes en vooral inspiratie toegewenst!