Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

even voorstellen

Sinds zomer 2016 heb ik dankzij een deelname aan het Schrijfcafé het verhalen schrijven ontdekt. Dat is heel wat anders dan verslagen, notulen, e-mails of brieven schrijven. Alle fantasie die anders in mijn hoofd rondtolt, groeit nu uit tot verhalen waar ook andere mensen plezier aan kunnen beleven. Wat een geweldige ontdekking. Mijn andere interesses liggen vooral op het gebied van muziek maken.

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben bij het Schrijfcafé geweest in de bibliotheek in Capelle aan den IJssel. Daar heb ik iemand leren kennen die mij uitnodigde om kennis te maken met de schrijfclub waar zij lid van was. Wij vormen met elkaar 'De Schrijfsalon' en komen regelmatig bij elkaar om onze schrijfvaardigheden met elkaar te oefenen en bekritiseren. Op die manier heb ik veel leuke ervaringen opgedaan bij het schrijven van verhalen.

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het gebruik van het internet via Schrijven Online voor het plaatsen van berichten, is nieuw voor mij. Het inloggen, gebruik en reageren lukte mij niet. Hopelijk ben ik er handiger in geworden.