Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mjjbogert

Hallo iedereen, Mijn naam is Michael, Was ik een alinea, dan zag ik er ongeveer zo uit: Dingen maken, stukjes schrijven, grappen en grollen met een berg sport (pun intended, ik klim). Filosoferen en feesten, koffie naast een grote maaltijd. Rare vragen, een vage fantasie. (Ja, dit is een vrij korte alinea) Ik heb nu twee keer meegedaan aan de week opdracht, en het bevalt me. Dus ik dacht, misschien is het tijd om mij eens voor te stellen. Dus.. Eindhoven, 25jaar & afstuderend op het bedenken van reclame campagnes. Supporter van wetenschap en technologische ontwikkelingen. Schrijven is voor mij altijd een soort van hobby geweest, maar door mijn dyslexie heb ik me altijd ontmoedigd gevoeld er iets mee te doen. Toch wil ik stiekem ooit een boek schrijven, daarom wil ik mijn skills bijschaven. Ik sta altijd open voor feedback, vooral als het niet aardig klinkt. Ik ben hier immers om te leren. Vandaar mijn pay-off onder de teksten. Ik voel mij nu nog een beetje onconfortabel bij het feedbacken bij anderen, maar naarmate mijn tekstuele zelfvertrouwen groeit zal ik dit wellicht ook gaan doen. Dat was het denk ik wel aan algemene informatie, Iemand nog ongepaste vragen? (wees creatief!) Groetjes

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vandaar mijn pay-off onder de teksten.
Heel leuk, "Roast the rookie and heat me up". Welkom, Michael.

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo. Gewoon doorgaan met schrijven. Dyslectisch of niet. Als ik iets van je lees zal ik niet onaardig zijn. Daar heeft ook niemand iets aan. Maar je hebt inderdaad meer aan scherpe kritiek dan aan mooie woorden. Lees het topic dyslexie eens door. Ongetwijfeld heb je daar iets aan.