Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Heyo iedereen

Hallo iedereen, 25 jarige kerel hier met autisme. Ik heb nog bijna nooit wat geschreven behalve en paar keer boekenweek op de basisschool (en ooit een keer een gedicht voor begrafenis). En dan krijg je op eens zo een idee van een verhaal in je hoofd wat je niet los laat. Ik dacht eerst gewoon er aan te beginnen met schrijven maar besloot toch eerst het schrijven toch beter onder de knie te krijgen voor dat ik aan wat groots begin. Anders wordt een helse taak om het te corrigeren. Het idee was ook eerst om in het Engels te doen maar als je dan het Nederlands niet zo goed beheerst is dat ook al niet zo handig. Wat ik ook hier wil bereiken is kijken of ik het schrijven vol kan houden en of ik er wel plezier aan kan beleven. Want een verhaal verzinnen is een heel andere kant dan het tot leven wekken van zo een verhaal.

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, Leftovers! Net zoals jij nieuw op dit forum. Ik begon te schrijven zonder doel en heb uiteindelijk meer gecorrigeerd dan geschreven, hoewel ik het nooit als een last beschouwde, maar meer als 'mijn' manier om iets te bereiken. Hou het zeker vol. Het moment dat je dat finale punt aan het einde van die laatste zin van een eerste boek zet is ronduit fenomenaal! Groeten, Bart

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Leftovers! Leuk dat je hier komt schrijven en meer wilt leren. Ik zie dat je meedoet met de wekelijkse schrijfopdracht, dat is slim! Ik doe het ook en kan je vertellen dat ik er al veel van heb geleerd. Zowel van het lezen van de stukjes van anderen, de feedback daarop en, last but not least, de feedback die ik zelf mocht ontvangen. Groet, Marceline