Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hi, Rosita

Hi iedereen, Eindelijk een goede schrijverssite! Ik ben 39 jaar en ben vandaag lid geworden. Na een jarenlange zware depressie met vele heftige levensvragen tot gevolg en een intens gerijpt verlangen naar antwoorden heb ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt en ben begonnen aan mijn boek “De Ontgifting”. In proeflezen heb ik vandaag een eerste fragment geplaatst en zou het geweldig vinden om feedback te krijgen hierop. Lange tijd vond ik veel van wat ik schreef niet de moeite waard om te delen met de wereld, maar nu ik ouder ben en mijn zelfvertrouwen gegroeid wil ik toch de stap zetten richting het schrijven van een echt boek. Ik wil hier echt iets mee gaan doen, met dat schrijven. Tips en feedback worden dankbaar in ontvangst genomen. Schrijf ze,

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Rosita... Veel is herkenbaar wat je vertelt... Zal straks als ik even tijd heb je proeflezen zoeken... Schrijven is vooral een leuke bezigheid en je hoeft er je nooit minderwaardig over te voelen, zelfs als niemand het mooi vindt, is het toch iets dat van jou is. En zeker blijven schrijven! Voor mij helpt het trouwens altijd een beetje om de nostalgie uit mijn hart te krijgen.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt ZENODotus, en ook helemaal met je eens. Laat weten wat je van het proeflezen stuk vindt. Alle tips en feedback is welkom. Schrijf ze,