Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik ben Wouter_Saat

Hallo allemaal! Hierbij wil ik mij graag even voorstellen.. Ik ben Wouter Saat, 19 jaar jong. Momenteel ben ik student aan de Rijksuniversiteit Groningen en ben ik bezig met een bachelor in Chemistry. Tijdens mijn studie ontdekte ik dat schrijven een heel sterk middel is om informatie te delen met anderen. Vanwege mijn passie voor lesgeven en informatie overdracht, vond ik schrijven dan ook een steeds interessantere bezigheid. In mijn dagelijks leven ben ik veel bezig met studeren en probeer ik mijn series up-to-date te houden. Daarnaast eet ik graag eens in de zoveel tijd met vrienden, wat meestal in de stad bij een van de barretjes eindigt. Mijn persoonlijke favoriete genres om te lezen zijn thrillers, psychologisch geladen boeken en non-fictie. Ook ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het leuk vind om klassiekers te lezen, zowel in het Nederlands als in het Engels. Omdat ik voor mijn studie vooral met de Engelse taal bezig ben, hoop ik hier toch mijn liefde voor de Nederlandse taal terug te vinden. Ik hoop dat ik wat heb aan al jullie tips op het forum, en dat jullie wat zullen hebben aan mijn tips. Groetjes!

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Wouter! Ik wens je veel succes met je studie en ook met het terugvinden van je liefde voor de Nederlandse taal. Veel plezier in elk geval ^.^

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Wouter, Ook van mij uit welkom hier. Je zult hier zoveel informatie vinden als je maar wilt. Veel succes met je studie en geniet van deze tijd. :)