Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen.. Daryl

Hoi allemaal, Mijn naam is Daryl en ik ben 26 jaar jong. Al mijn hele leven vind ik schrijven heel erg leuk om te doen, maar de laatste jaren kwam het er niet zo van. Ik heb het gevoel dat ik MOET presteren waardoor er geen verhaal meer uit mijn handen komt. Ik hoop, door het maken van de schrijfopdrachten, het plezier in het schrijven weer terug te krijgen en dat het schrijven dan ook weer met meer gemak zal gaan. Verder hou ik heel erg van boeken lezen, creatief bezig zijn, shoppen en uit eten gaan. Ik ben heel erg nieuwsgierig naar jullie verhalen en hoop hier veel ervaring op te doen. Als jullie meer vragen hebben dan hoor ik het wel :)

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom bij deze groep. Ik hoop dat je hier een leuke tijd hebt en vooral dat je het plezier in schrijven zult terugvinden en behouden.

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Herkenbaar, het vast komen te zitten door het idee te moeten presteren. De schrijfopdrachten geven mij persoonlijk veel plezier en maken het schrijven een stuk losser, ik hoop dat het dat voor jou ook doet.

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Daryl! Ik heb juist het tegenovergestelde, als ik niet moet, dan doe ik ook niets. Juist het schrijven, het commentaar geven en dat verwerken, zorgt ervoor dat ik blijf schrijven. Schrijven is een teamsport!