Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

It's me!

Hallo allemaal, Op het forum ben ik Egwene, ik ben 33 jaar en musicus. Als musicus zijnde ben ik ook erg veel bezig met andere creatieve dingen. Ik lees graag (en veel) en heb de ambitie ook te willen schrijven. Maar dit zal ik nog wel moeten leren. Regelmatig schrijf ik blog-berichten, ik schrijf reviews over boeken die ik gelezen heb en maak regelmatig een "leeservaring" aan op een forum voor mensen die boeken lezen om zo anderen mee te laten kijken in hoe ik een boek ervaar tijdens het lezen. Dit schrijven gaat me goed af en hier krijg ik vaak positieve reacties op. Een boek schrijven is echter een ander verhaal. Ik hoop hier wat meer te leren over schrijven in het algemeen en hoe ik een verhaal kan leren schrijven. Misschien eerst een kort verhaal (ik zal al heel leuk dat hier wekelijkse schrijfopdrachten zijn wat me erg enthousiasmeert) naar wellicht een langer verhaal of een heus boek. Voor mij is het allemaal dus nog een grote zoektocht die vooral ook erg leerzaam en leuk zal zijn! Egwene

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Egwene, welkom op het forum. Ik kan je zeker aanraden eens een kortverhaal te schrijven. Het is een geweldige leerschool. Je kan online (hier, maar ook elders) enorm veel gratis materiaal vinden om je op weg te helpen. Veel succes! Rob