Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

hou u vast : lien is hier !

hallo mijn naam is lien ik woon in roeselare en ik ben 29 zomers jong . ik ben eigenlijk een transgender dame die nog met haar transitie bezig is mijn kost wordt verdiendt al industrieel reiniger en mijn hobby's liggen meest in techniek , vooral 2 takt tuning dan maar ook modelbouw of andere projecten . schrijven is voor mij hoofdzakelijk een uitlaatklep al staan de themathemas waarover ik schrijf niet altijd verbonden met wat geventileerdt moet worden . ik weet niet hoe jullie hier tegenover staan maar ik schrijf meest eigenlijk in de engelse taal . groetjes , lien .

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Welkom gothiclien! Dat je in het Engels schrijft, is prima, alleen Schrijven Online is specifiek gericht op NL creatief schrijven. Ik zeg het even van tevoren, zodat je geen teleurstelling ervaart bij bijvoorbeeld Proeflezen en er een Engelstalige tekst plaatst.

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom!! Eigenlijk is alles hier Nederlands. Dus misschien leuk om je Nederlands te oefenen door hier te lezen en schrijven, en anders de forums van Bartsnel bekijken. Succes met alles