Voorstellen dan maar

Ik ben Ruben, ben 15 jaar en ik schrijf pas sinds zeer kort. Mijn middelbare school geeft me simpelweg geen ruimte. Ik ben goed in dingen ICT gerelateerd en ik schrijf dus ook sites in mijn vrije tijd. Waarom ik daar wel tijd voor heb en voor schrijven niet? Omdat ik voor coderen geen basis nodig heb. Ik ben nu net eindelijk begonnen met het schrijven van mijn eerste verhaal, ik heb maanden over nagedacht en verfijnd. Bij coderen begin ik gewoon. Ook ben ik dyslectisch als wat, misschien nog een reden om niet meteen te gaan schrijven. Verder schrijf ik alleen in het Engels. Waarom? 1) Ik vind Nederlands een pittige rot taal. 2) Ik ben in Engels over het algemeen beter dan in het Nederlands. 3) Ik vind dat ik me beter kan uitdrukken in het Engels. Verder wil ik schrijven zoals ik het wil lezen. Als ik even vast loop neem ik even rust en haal ik dat motto weer even in mijn hoofd. Als ik wat vergeten ben zeggen jullie het maar! :)

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Mr. Black! Ondanks je dyslexie vindt je het toch leuk om te schrijven, dat getuigt van motivatie! Ik ben benieuwd naar je verhalen. Dit is overigens wel een site waar Nederlands wordt geschreven, dus misschien moet je onze taal toch nog een kans geven...
28 oktober 2014 - 22:40

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Mr. Black! Ondanks je dyslexie vindt je het toch leuk om te schrijven, dat getuigt van motivatie! Ik ben benieuwd naar je verhalen. Dit is overigens wel een site waar Nederlands wordt geschreven, dus misschien moet je onze taal toch nog een kans geven...
Ik geef de Nederlandse taal ook zeker een kans! Ik had het anders moeten opschrijven. Ik schrijf alleen fictie in het Engels, omdat ik Nederlands een rot taal vind voor fictie verhalen. Verder vind ik het hartstikke leuk om dingen zoals recensies te schrijven in het Nederlands!
30 oktober 2014 - 11:42