Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Salam Alaykom

Hallo allemaal, Mijn naam is Kaoutar en zoals jullie aan alleen al mijn onderwerp zien ben ik van Arabisch komaf. In mijn bio zien jullie waar ik mezelf samenvattend heb omschreven. Zoals jullie ook in mijn bio lezen staat er dat ik voornamelijk van realistische verhalen houd waardoor ik ook realistisch schrijf in mijn eigen verhalen. Ben vaak begonnen aan een boek maar gaf het te vaak op omdat ik het nooit volhield. Maar toch ben ik gek op schrijven. Zo draag ik altijd een kleine notitieboekje bij me om de dingen op te schrijven dat in mij opkomt en dat zijn de beste stukjes al zeg ik het zelf. Alle vragen zijn welkom dus vraag maar raak! :)

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kaoutar. misschien vind je hier de drijfveer om door te gaan en een boek helemaal uit te schrijven. Ik wens je veel schrijf en lees plezier. Ik ben bezig met een boek wat zich in het midden oosten afspeelt. Een verhaal over een Nederlandse vrouw die in de Verenigde Emiraten werkt.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kaoutar. misschien vind je hier de drijfveer om door te gaan en een boek helemaal uit te schrijven. Ik wens je veel schrijf en lees plezier. Ik ben bezig met een boek wat zich in het midden oosten afspeelt. Een verhaal over een Nederlandse vrouw die in de Verenigde Emiraten werkt.
Hallo! Bedankt en ik ben inmiddels al bezig met een boek dat speelt zich ook af in het midden oosten en ik heb nog niet afgehaakt, wat een grote wonder voor mij is! Ik ben benieuwd naar je verhaal het klinkt al goed. Succes met je boek

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik ben inmiddels al bezig met een boek dat speelt zich ook af in het midden oosten en ik heb nog niet afgehaakt
Ja goed zo! Keep it up :)

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Kaoutar (die naam heeft vast een betekenis). Dingen die plots in je opkomen zijn vaak het best.
Ja, mijn naam betekend "de voorspoedige" maar in het paradijs (hemel, hiernamaals) heet een rivier ook Kaoutar. En ik ben het met je eens!

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kaoutar! Veel leer- en schrijfplezier. De wekelijkse schrijfopdracht is een aanrader om je schrijftalent verder te ontdekken en uit te breiden ...