Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ezra

Hallo iedereen, Ik ben Ezra, en sommigen zullen me al een tijdje kennen van het Woordenwoud, Pure Fantasy en Magic Tales. In 2009 begon ik Fantasy te schrijven, en sindsdien is die passie enkel maar nog groter geworden. Ik schreef ondertussen vier manuscripten, waarvan één een gedeelde vierde plaats op een wedstrijd haalde, werd dit jaar 12de op de Brugse Fantasystrijd, en doe met mijn laatste manuscript, "wintercode", mee aan de Luitingh manuscriptenwedstrijd. Meer info over mij op mijn website *link verwijderd*

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Ezra, welkom op SO. Ik moet zeggen dat je voorsteltopicvooral berust op het noemen van je werken, terwijl het eigenlijk leuker is om te zien wie er achter die werken steekt. Dat is ook het idee van voorstellen. Daarnaast is het niet toegestaan om mensen in een bericht naar je site te lokken; je mag je site vermelden in je Onderschrift.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben hier een tijdje niet geweest, maar ben helemaal terug! Wie steekt er achter Ezra/ Pen Stewart? Dat kun je lezen op de biografie die op mijnsite staat, en waarvan de link werd verwijderd. Ik zal eens zien om hem in het onderschrift te krijgen. Kortweg, ik ben 36 jaar, moeder van 2 kinderen, en studeer Master in Schilderkunst. Ik werk als projectleider aan een Belgische universiteit, en combineer dat met het schrijven van boeken. Op 2 november is een verhaal van mij verschenen in de verhalenbundel 'Atlas', waarover meer in de boekenpresentatie door Peter Motte.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Ezra, fijn je ook hier te zien! *helaas nog geen tijd gehad om meer dan één verhaal (dat van Eddy Bertin) te lezen in Atlas*

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom (terug) en gefeliciteerd met je publicatie.

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waar staat die boekenpresentatie ergens? Ik kan ze zelf niet vinden. (het is hier een groooot forum)