Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Johanne

6 mei 2012 - 20:50
Hallo mensen op het schrijvenonline forum! Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb er al veel tips uit gehaald. Het werd eens tijd om mezelf bekent te maken. Ik ben 32 jaar oud, moeder van twee jonge (nog niet naar school gaande) kinderen. Momenteel ben ik thuisblijfmoeder, schrijven is voor mij een moment voor mijzelf. Sinds dat ik op school leerde hoe ik woorden op papier kon zetten was het voor mij al een mogelijkheid om mijn creativiteit te uiten. Alle schoolgaande jaren was mijn voornaamste hobby het schrijven van verhalen en het maken van 'boekjes' (informatie verzamelen en in schriftjes plakken). Na al die jaren heb ik al enkele redelijk volwaardige boeken geschreven. Op dit moment ben ik druk met het herschrijven van een fantasy verhaal (momenteel rond de 200 bladzijdes), waar ik best wel een beetje trots op ben. Uiteindelijk is mijn doel om het op te sturen naar een uitgever. Zover is het nog niet, maar deze website helpt mij bij het verbeteren van mijn manuscript. Tussen de bedrijven door schrijf ik aan mijn nieuwe verhaal (fantasy in de victoriaanse tijd), en ben ik bezig met een enkele verhalenwedstrijd. Nu ik mij heb aangemeld hoop ik nog meer te leren en mijzelf te verbeteren. Volgens mij ben ik al aardig op weg naar de 10.000 uren (of hoelang moest je ook alweer ergens mee bezig zijn om er goed in te worden).

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 mei 2012 - 20:29
Dag jonge vrouw! Je bent 32 jaar jong!! Welkom op de site. Nee hoor, verder heb ik geen problemen met mijn leven..smile..