Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ook ik meld me. (kimm)

7 maart 2012 - 12:34
Hallo, Met 2 jonge kinderen is mijn leven vol gepland. Maar ik heb mijn zinnen gezet op het schrijven. Nog heel even en dan gaat mijn jongste telg naar de basisschool. Om een leeg en zwart gat te voorkomen ben ik nu al bezig om die tijd te vullen met MIJN tijd. Ik ben zoekende. Zoekende naar informatie, ik zuig mij vol met teksten, tips, feedback en cursussen. En hoop dat dit mijn schrijven goed zal doen. Ik schrijf nu voornamelijk columns maar op mijn pctje zijn ook ideeën te vinden voor een boek. Misschien dat ik het ooit aandurf jullie dit te laten lezen. Mijn naam is Kimm. Prettig kennis te maken...

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
7 maart 2012 - 13:01
Van harte welkom, Kimm! De jongste naar de basisschool, dat is iets dat iedere moeder vreest maar tegelijkertijd begeert. Geniet van je schrijftijd!

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
7 maart 2012 - 16:39
Welkom Kimm, Leuk om te lezen. Ik zit in dezelfde situatie. Ik ben al druk bezig met schrijven. Heb al twee manuscripten "af". Mijn jongste gaat straks ook naar school. Nu al in zin in die extra vrije tijd. Natuurlijk is het even slikken, maar ik typ nu in de avond en als mijn kids er bij zijn. Dat schrijft niet altijd even lekker ha,ha. Dus ben ik zeker blij dat ik overdag aan de slag kan (na de huishoudelijke klusjes wat dus ook al een tijdje op een laag pitje staat)dan ben ik toch wat meer gefocused op mijn verhaal. Daarnaast werk ik nog partime (drie dagen). Dus een snik en dan een lach Succes Imora

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
8 maart 2012 - 11:37
Wat een hartelijk welkom! @ Imora, ook ik werk naast mijn werk als moeder. Ik werk 16 uur per week op een logeerhuis. dat betekend dat ik alleen weekends werk (wanneer mijn man thuis is). groetjes!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
8 maart 2012 - 13:27
Kimm, welkom! Wil je in de topictitel even je naam zetten, dan ben je terug te vinden tussen alle anderen die zich voorstellen.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
8 maart 2012 - 16:25
Kimm, welkom! Wil je in de topictitel even je naam zetten, dan ben je terug te vinden tussen alle anderen die zich voorstellen.
Done, Maar waarom wil iemand dit topic terug vinden?

ema

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
8 maart 2012 - 16:33
Welkom Kimm. Kan je zeker aanraden gebruik te maken van het proeflezen (hoe eng ook). Succes met je columns!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
8 maart 2012 - 16:49
Kimm, welkom! Wil je in de topictitel even je naam zetten, dan ben je terug te vinden tussen alle anderen die zich voorstellen.
Done, Maar waarom wil iemand dit topic terug vinden?
:D Waarom stel je je voor, dan?

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
9 maart 2012 - 11:15
Ik ben nu in ieder geval terug te vinden ;) Oja, even een vraagje... Ik wil mijn laatste column hier graag laten lezen maar deze bevat 2 jpg-tjes (eigenlijk onmisbaar voor mijn column) Is het mogelijk deze te plaatsen. (en doe je dat met [img]?)