Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sander

Goedenavond iedereen, mijn naam is Sander, ik ben een twintigjarige student en heb mij sinds kort aangesloten bij deze interessante website. Over mijzelf als schrijver valt helaas nog weinig te melden. Ondanks het feit dat mijn interesse voor taal en specifiek de schrijverij mij al van kinds af aan boeit, heb ik pas sinds 2 à 3 jaar 'de moed gevonden' om zelf een en ander op papier te zetten. De laatste maanden voel ik de behoefte om serieuzer met het schrijven om te gaan, zodat ik zo veel mogelijk kan leren, en daaruit volgt onder meer de aanschaf van een aantal schrijfboeken en mijn registratie bij SOL. Ik ben al een aantal weken lid van het forum alvorens dit voorstel-topic te hebben geopend, en zodoende heb ik al behoorlijk wat onderwerpen gelezen en binnenstebuiten gekeerd. Het forum is voor mij reeds erg leerzaam gebleken en ook de discussies vind ik erg interessant, dus wat mij betreft al een kleine pluim naar alle deelnemers van het forum en degenen die het mogelijk maken, dat mag neem ik aan ook gezegd worden. Voor nu bedankt voor het lezen en wellicht tot ergens anders op het forum! Met groet, Sander

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Ik ben hier ook nieuw en ben net lid van Schrijven Online Plus. Mijn naam is Brigitte, en ik denk dat ik mijn weg hier ook wel zal vinden. Ook welkom!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoekt in elke hoek is niet voor één gat te vangen kocht een schrijfboek laat zijn hoofd niet hangen haalt het onderste uit de kan ja, hij kan er wat van Welkom!