Vuurvlieg vliegt voorbij!

Hoi sollers, Na twee weken lid te zijn wordt het tijd om me ook eens behoorlijk voor te stellen. De naam is Katrien en ik ben een Vlaamse van nu ondertussen bijna 25 jaar oud, woonachtig aan de 'prachtige' Belgische kust. Na jaren volledig gek te zijn op zowat alles dat met fantasy te maken heeft, heb ik besloten om een poging te ondernemen om eindelijk mijn eigen verhaal op papier te zetten. Tijdens het zoeken naar informatie rond het schrijfproces, kwam ik op deze site terecht en ik moet zeggen: "waw". Het is haast niet te bevatten hoeveel ik al heb kunnen bijleren door bijna uitsluitend op het forum rond te zwerven en jullie wijze woorden van feedback te analyseren. De (fantasy)reeksen die me dusverre geïnspireerd hebben en waar ik ontzettend veel van genoten heb: - The Wheel of Time, Robert Jordan - A Song of Ice and Fire, George R R Martin - Discworld Series , Terry Pratchett - Sword of Truth, Terry Goodkind - Malazan book of the fallen, Steven Erikson én natuurlijk vele anderen. Ik ben alvast SOL - fan ;) groetjes en tot schrijfs, Kat

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een glimworm met een spraakgebrek is hier zeker niet gek dansend aan de Belgische kust zich van de schoonheid amper bewust de geur van Vlaamse frieten dáár kunnen ze van genieten verlichten zo het ganse frietkot die beestjes zijn toch zot Welkom!
14 maart 2011 - 14:00