Bloemetje stelt zich voor

Haai iedereen, Ik ben hier ook nieuw ( ik weet niet of het een gewoonte is om je hier voor te stellen, maar ik doe het toch maar) Hoe lang ik al schrijf is voor mezelf niet echt duidelijk. Een paar jaar terug begon het met verhalen op de computer, maar ik heb soms bij een grondige schoonmaak in mijn kamer ook stukjes tekst teruggevonden die ik alweer helemaal vergeten was (heb alles bij elkaar in een mapje gestopt). Ik houd heel erg van schrijven, omdat ik een nogal grote fantasie heb en die graag uit op word. Verder zit ik nog op school, ga over 2 kleine jaartjes (hopelijk) studeren. wat weet ik nog niet. En voor de rest heb ik niet zo'n bijzonder leven :). Ik heb de site al een beetje doorgekeken en het was eigenlijk precies wat ik nodig had. Er zitten trouwens echt hele goede verhalen tussen! (wordt er zelf een beetje onzeker van :P) Dit wilde ik even zeggen,succes met jullie schrijfkunsten!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lief, klein bloemetje wat zoek je in het stof je vindt er hele lappen tekst een dode muis in je slof O mijn lieve scholiertje opruimen is echt geen pleziertje houd je kamer nu goed net en schrijf je verhaaltje van a tot z Welkom!
27 februari 2011 - 15:17