Wennebellah!

Hee Hee! Na aanraden van mijn vriend heb ik mijzelf ook aangemeld op dit forum, en stel ik mij natuurlijk even voor! Mijn naam is Wendy Heijkoop, maar op het wereld wijde web sta ik bekend als Wennebellah. Ik ben op 14 augustus 1991 geboren, en dat maakt mij al weer 18 winters jong! Samen met mijn vriend, onze 2 hondjes en onze kitten wonen wij in Sliedrecht. Ik heb verschillende passies en hobbies namelijk: Fotografie,Lezen,Schrijven,Dagjes uit,Koken,Bloggen,Films,web-design en vast nog wel meer. Mijn hoofd zit vol met toekomst plannen. Zo wil ik later graag een huis in amsterdam kopen, kinderen krijgen en al dat andere standaart gedoe. Maar ik heb nog 2 grote dromen, namelijk met kinderen werken en een kinderboek schrijven. Het allerliefste zou ik een hele reeks kinderboeken schrijven,maar laten we maar met een beginnen hé! Als klein meisje was ik zelf gek op op boeken. Elke avond kon ik niet wachten tot ik in bed gestopt werd, en dat mijn moeder me weer zou gaan voorlezen uit een ander spannend boek. Toen ik zelf leerde lezen kreeg ik steeds meer boeken, waardoor ik op een gegeven moment een ontzettend grote boekenkast vol had. Ik las de ene na de andere uit, en daar ben ik nooit mee gestopt.. Alhoewel..de laatste 2 jaar heb ik het lezen/schrijven toch wel een beetje verwaarloosd. Maar bij deze, beloof ik mijzelf dat ik weer ga beginnen met lezen & schijven. Liefs, Wendy.

Wendy, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vliegt u 1e klas, laat me weten wat uw wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’ Als ervaren gezagvoerder wil ik je meegeven om altijd goed over het aantal kinderen na te denken. Acht is echt wel genoeg! Anders houd je geen tijd meer over om een kinderboek te schrijven.
18 augustus 2009 - 15:18